14 grudnia uczennice i uczniowie z 7b zaprezentowali koleżankom i kolegom z klas 6b, 7a, 8a i 8b spektakl na podstawie dramatu Adama Mickiewicza. Przedstawienie według autorskiego scenariusza Igi Robaszek, Zuzanny Bamberskiej, Magdaleny Korzepa i Dawida Górki było rezultatem kilkutygodniowej pracy metodą projektu edukacyjnego. 

Zdjęcia z II cz. Dziadów na szkolnej scenie

#nprcz20 (Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021–2025)

Podczas występu uczniowie posługiwali się mikroportami zakupionymi w ramach projektu #LaboratoriaPrzyszłości

Siódmoklasiści podczas pracy nad projektem wykazali się inicjatywą, zaangażowaniem i kreatywnością. Pokazali też, że potrafią działać zespołowo, osiągać zakładane cele i przejąć pełną odpowiedzialność za swoją pracę. Nic więc dziwnego, że prezentacja efektów pracy nad projektem „II cz. Dziadów na szkolnej scenie” okazała się sukcesem. Młodzi ludzie wykazali się nie tylko świetną znajomością utworu Mickiewicza, ale również umiejętnością twórczego wykorzystania innej lektury i talentem aktorskim. Widzom spodobały się także przemyślane kostiumy, dopracowana scenografia i funkcjonalnie zastosowane rekwizyty.

Drogie Uczennice i drodzy Uczniowie z 7b!
Dziękuję Wam za Waszą pracę nad projektem (bardzo szybko mogłam się jej tylko z uśmiechem przyglądać, bo świetnie radziliście sobie bez moich rad), za Waszą pomysłowość i dążenie do tworzenia, nie tylko odtwarzania  (ta Balladyna wyskakująca z trumny…), a przede wszystkim za to, że z pasją podjęliście się wystawienia autorskiego spektaklu i w stu procentach zrealizowaliście swój plan. Z przyjemnością obejrzałam Wasze przedstawienie:).

Wasza nauczycielka od polskiego